View Single Post
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
269
Kul rapport, selv om den var skrevet i engelsk målform, å helt syke bilder!

Tegner du til vanlig, som hobby eller bare rabla du ut det der ?

Er selv av den oppfatning at det eneste "rusmiddelet" som egentlig er det som er verdt å bruke tid/penger på, er sopp, i all hovedsak spiss fleinsopp, men er også åpen for at cubensis kan vere en god erstatning.

Kjøpte 10g Golden Teacher direkte av han som var "produktfordeler" for den operasjonen, og har både trippet og microdosert med den!

Fant kjapt ut av navnet og sånt, mye mer "barmhjertig" enn skikkelig potent fleinsopp, men dosert riktig, er det en absolutt delvis substitutt, om en ikke får plukket selv!

Siste turen min var faktisk med både GT og fjorårets flein Interessant blanding, ikke noe spesielt for min del, men er usikker på hvilken av de som "fylte ut" for virkningen til den andre, evt. om de kompletterte hverandre osv..

Noe var ikke som vanlig uansett hva det var, men ville 10/10 tatt blandingen igjen (lemon-tek) 2g tørket GT + 2g tørket flein, gitt anledningen ikke er feil, selv om det som regel "alltid" finnes en god anledning til psykadelika, sopp spesielt!":rolleyes

Har sikkert for mange turer på LSD bak meg, men er nå rimelig sikker på at det er sopp som er mitt stoff! Kan ta 10 tørka flein helt random og bli helt ute i to timer, men kan også ta heroiske doser med begge deler samtidig, uten at jeg helt klarer å finne "kosen" med LSD når det finnes sopp, men det er min mening og erfaring.

Beklager rant om sopp, men er hellig overbevist om at det må være en mening med at fleinsopp vokser fritt tilgjengelig. Spesielt når den gir oss det hva den gjør.

Høsten er tiden for høytid, og håper det blir fleinsoppidentifisering i år også, kanskje tilogmed veteranene i temaet glimrer med sine nypolerte "id-briller" og skjenker kunnskap og råd til nykommerne eller de rustne, og også alle de mellom!