View Single Post
Sitat av Stingray Vis innlegg
Fysj!!!!
Anbefaler deg å kontakte HTU (HusleieTvistUtvalget), de bør kunne gi et konkret svar på dette. Her på forumet har vi ingen brukere som er bekreftet kvalifisert til å svare på dette. Det du får blir gjetninger, synsinger, google-resultater og lignende.

Jeg tror at jeg har lest at det fins et krav for hvordan standarden i leiligheten / hybelen skal være. Det er ikke så fjernt å tenke seg uansett. HTU svarer på dette!

Jeg ville flyttet umiddelbart.
Vis hele sitatet...
Skal sjekke opp med husleietvistutvalget. Greia er at hele stedet er ganske liten og jeg vil helst unngå å lage en stor scene. Trodde seriøst at utleier skulle gå med på kravene mine. Fyren har allerede planer om å pusse badet i slutten av desember, hva er -1700 i leie inntekt for han i drøye to mnd? Sa faktisk til fyren at badet er det viktigste og at hvis han pusser opp badet slik som han sier han skal, så kunne vi opprettholde den opprinnelige leien etter desember.

Jeg kan ikke flytte for øyeblikket. Jeg kommer til å tilbakeholde husleien helt til vi blir enige. Han taper jo enda mer dersom jeg flytter ut.
Sist endret av student9; 12. november 2018 kl. 20:57.