View Single Post
Skjønner. Da tviler jeg på at det blir noe krystaller på meg, er ikke særlig inni dopmiljøet og heller ikke interressert i å bruke alle pengene mine på det

Skal spare deg for alle n00bspørsmålene og heller lese litt opp på GHB. Tusen takk for hjelpen.

Blir både overrasket og fornøyd når jeg får høre ecstacy er den beste av de 3 ondene. Det jeg liker best, og alltid det jeg har sett på som det farligste. Dropper amfetaminen i steden da, om jeg ikke får innstilt meg på å kutte alt helt ut

Men med tanke på ecstacy og dette med at MDMA'en avogtil er erstattet med noe annet - dette er vel noe man kan merke etter inntak? Eller er de alternative stoffene så like i virkemåte at man må være storforbruker for å kjenne forskjell? Jeg kjøper jo som regel av samme folkene, og som regel er det samme typen. Om jeg tok bilder neste gang kunne kanskje noen med erfaring hjulpet meg med å indentifisere typen, eller gitt meg en pekepinn på ting å se etter for å skille MDMA fra andre stoffer? Det ville vel i så fall gjort det så "trygt" som jeg har forutsettning for å gjøre det.
Sist endret av Elefanten; 2. desember 2007 kl. 20:19.