View Single Post
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av Trooploop Vis innlegg
Har sitt ett samlet analyse av de forskjellige studiene, 90% beskyttelse varer ett kort stund, deretter dropper immuniteten. Hvor mange ganger må man redosere for å holde seg frisk?
Vis hele sitatet...
Ja men den dropper ikke til 0%, og for død så har den holdt seg høy så langt. Dette gjelder selvfølgelig naturlig immunitet også, og det er ingen garanti for at en ny infeksjon ikke blir verre enn første gangen.

Sitat av Trooploop Vis innlegg
Slik falsk trygghet som de tjener utrolig gode penger på kjøper ikke jeg, enten lærer vi oss å leve med det på lik linje som andre viruser, eller blir det ett evig redoseringssyklus.
Vis hele sitatet...
Det er mer lønnsomt for legemiddelfirmaene at uvaksinerte blir behandlet på sykehus med dyre medisner og bruk av dyrt utstyr.

Sitat av Trooploop Vis innlegg
"Om ikke for leukemien sier smitteeksperter at han ville overlevd coronaviruset og lungebetennelsen han fikk påvist, skriver Mirror."
Vis hele sitatet...
Så om han ikke hadde fått COVID så kunne han ha overlevd? Er jo forresten et godt eksempel på at det er lurt å vaksinere seg selv om man er "frisk" da han ikke viste at han hadde leukemi. Selv om du tror du ikke har en komorbiditet så er det fult mulig du har det.

Sitat av Trooploop Vis innlegg
Har jeg noen gang skrevet at vaksiner er djevelns skaperverk?
Vis hele sitatet...
Nei men du har jo antydet at det er hemmelige mørkemenn, som folk ikke hører om men det likevel finnes lister av.

Sitat av Trooploop Vis innlegg
Jeg bruker ikke hele kvelden på å svare alle det har jeg ikke tid til, alle her kan komme med sine påstander, jeg tar ofte feil det er ganske menneskelig.
Vis hele sitatet...
Kan anbefale å svare på tidligere innlegg da og ikke benytte nye innlegg til å komme med nye påstander. Eller de samme påstandene omformulert.

Sitat av 5FDP Vis innlegg
1: Hvor mange pr 10.0000 har dødd av vaksinen vs hvor mange pr 100.000 har dødd av covid?
Vis hele sitatet...
Kan hjelpe deg litt med denne, for USA er det 314 døde per 100k for COVID. I USA med over 200 millioner vaksinerte personer er 15k dødsfall under etterforsking, og for 9 av dem er det funnet en årsakssammenheng til J&J vaksine. Så langt ligger tallet 0.004 dødsfall per 100k skyldes vaksine. De fleste av de mer alvorlige bivirkningene til vaksinene som ikke fører til død er også mindre sannsynlig enn død av COVID.