View Single Post
Sitat av robhol Vis innlegg
Dette har vært tatt opp før. Du misforstår VAERS sammen med resten av vaksinedebatten.

Kort fortalt: alle "adverse effects" blir innrapportert for nettopp å avdekke bivirkninger. Man kan ikke risikere å gå glipp av en ekte bivirkning fra en gitt behandlingsform, derfor tar man med alt som skjer uten å gjette rundt årsaksforhold. Har du blitt stukket og noe skjer, havner det i databasen enten vaksinen er relevant eller ikke.

Forskningen som faktisk tar sikte på å evaluere hvor trygg vaksinene er viser at selv de relativt utrygge er ganske trygge. Definitivt tryggere enn COVID.

"TrYgGeStE sOm FiNnEs" er det ingen som påstår, så den slags piss kan du spare folk for.
Vis hele sitatet...
Synes du kan spare deg for pisspreiket ditt, det er bivirkninger knyttet til vaksinen om du liker det eller ikke. Personlig kjenner jeg til to stykk som døde av blodpropp kort stund etter de har mottatt andre dose av sars cov 19 vaksinen.

Statistisk sett er den trygg for folk flest, selv er jeg uvaksinert men ikke en motstander. Immunforsvaret til unge folk klarer seg fint med å bekjempet viruset og da bygger man naturlig motstand som etter min mening er mye bedre enn selve vaksinen. Covid har jeg klart på 4-5 timer med litt svetting og temperatursvingninger, har ikke vært syk siden da. Noen av mine arbeidskollegaer derimot har hatt 3 doser med vaksine og blir syke gang etter gang.

Uansett så bør det være fritt valg å vaksinere seg synes jeg, det er tross alt litt verre type influensa, ikke svartedøden.