View Single Post
Sitat av makkalatte Vis innlegg
Hva hvis datteren din på 5 har blitt filmet,voldtatt og drept?
Hvordan har du taklet det?
Har dere hørt om hurtcore sjangeren? Daisy's Destruction?
Hurt to the core?
Vis hele sitatet...
Fysj, skulle ønske jeg aldri leste det der. Helt ærlig, hvis jeg fikk muligheten hadde jeg torturert og drept gjerningsmannen, for så å melde meg til politiet. Hadde glatt tatt straffen med et smil om munnen. Det høres kanskje ekstremt ut, men det er noe primal instinkter som slår inn når noen skader barna dine. Mange foreldre hadde nok gjort det samme. Trykker man på de rette knappene kan det snilleste menneske i verden bli drapsmann. De som ikke klarer å sette seg inn i det har nok ikke egne barn.

Det var vel en sak for noen år tilbake i Texas der faren til offeret drepte voldtektsmannen og slapp straff. Litt usikker på hva jeg føler om det. Det hadde raskt blitt problematisk om folk skulle begynt å tatt saken i egne hender. Til slutt hadde det skjedd med en uskyldig.

Sitat av oggen Vis innlegg
Du ber meg begrunne min påstand "Myoxocephalus" noe jeg forstår godt at du ber om. Jeg ser vel nå at jeg var litt kjapp i avtrekkeren her uten å ha tenkt nøye nok gjennom min påstand samt lite/ingen begrunnelse. Beklager den frustrasjonen det har medført deg og eventuelt andre. Selv om jeg mener det jeg skrev er det så mange synsvinkler/hensynstagene her at jeg klarer ikke nå å sette det i system slik at det blir leselig og samtidig stå for det.
Vis hele sitatet...
Klarer ikke få fatt på om dette er sarkasme eller ikke. Du trenger ikke sleike ræva til Myoxo. Han takler litt motgang Høres jo ut som du har gjort noe alvorlig galt. Trenger ikke ta det så seriøst.
Sist endret av Ed Is A Portal; 28. mai 2020 kl. 21:17.