View Single Post
Kjenner meg veldig igjen og føler jeg kan relatere veldig. Nå har jeg brukt amfetamin jevnlig nesten 3 år, og har hatt ekstremt mange psykoser, vrangforestillinger og mista venner fordi jeg er blitt narkoman.. Var liksom bare en trøst etter forholdsbrudd etter 1 år sammen med eneste kjæresten jeg har hatt, mye pga at jeg allerede hadde begynt å ta det ltt i skjul i helgene og når jeg tenker tilbake skjønner jeg at jeg var idiot. Sommeren kom og da hadde jeg brukt hver helg allerede, men da ble det like godt 4uker på. Hardt å begynne på jobb igjen da kan du si, og etter hvert ble det ikke bare fredag til søndag men jeg fortsatte mandag for å klare og komme meg på jobb. Ble mye fravær i tillegg så var nesa temmelig fucked. Prøvde å ta tak i meg sjøl da jeg visste hvor farlig det var. LSD mikrodoser manndag, onsdag og fredag i 5 uker fikk virkelig holdningene mine til å bli bedre. Istedenfor amfetamin brukte jeg LSD som jeg hadde 100 dråper av, 2-3 stk var nok til de 5 ukene. blanda det ut med vodka 10ml og en dråpe i en 10ml sprøyte. Da tok jeg 1 ml av det som dose, ca 20 mikrogram.

Jeg følte plutselig ikke noe lyst på amf i det hele tatt eller noe annet slutta med sig men fortsatte å røyke hasj men litt mindre om dagen. Så var jeg "frisk" igjen og følte den gamle ekte livsgnisten som jeg hadde før jeg begynte på amf. Helt til en venn av meg begynte å selge det og jeg tok litt en gang i blandt sammen med han og noen andre. Det ble mer og mer igjen, og fra høsten til januar igjen var det tilbake i dritmønsteret. Nesa var ikke helt fin så jeg begynte å ta amfen "rektalt" altså med vannn og sprøyte i ræva. Det var noe av det beste jeg hadde opplevd av rus, så jeg begynte ukentlig å tvinge meg gjennom arbeidsuka og gledet meg alltid til rau-smell hver fredag Var mye borte fra jobb og var bare griseheldig at jeg ikke mista den, måtte juge til sjefen nærmest hver uke, etter å ha lugget hjeme hele dagen medd lyden av. Dafant jeg ut at jeg skulle ta litt hver morgen for å klare å virke oppegående. Ene uka var jeg 6 dager våken på meth og gikk fortsatt på jobb, det bør ike prøves. Blei dyrt etterhvert så kjøpte 10 og 20g om gangen og holdt på sånn lenge. Mista til slutt lappen pga to fartsbøter rundt 50 i 40 sona, og utrolig nok ikke tatt for rus. Da eskalerte bruken, siden da trodde jeg at det skulle gå fort å vente på å ta ny førerkort. Fikk lappen etterhvert igjen og det første jeg gjorde var å ta masse speed jeg hadde liggende og kjøre rundt fort som faen grise speeda fra dag én.

Kjørte på med mer og mer bruk og dårligere og dårligere arbeidslyst. Fikk fagbrev da, og tenkte å ta meg sammen. klarte etter ca 2 år en pause på 5 uker, så klarte jeg å smelle bilen og ble tatt med 4 typer benzo pluss coke tramadol og hasj i blodet. samt litt andre ting. Og dum som et brød tok jeg da amf igjen siden jeg var uten jobb, bil eller dame lengre. Hver dag er nok ingen som er på speed man må sove litt og en dag eller to i blandt gikk til soving og hasj + gjenre noe downers. Det ble sommer igjen og jeg mista helt kontroll. Tok speed fra mai til august konstant nesten og det ble til slutt kjedelig å ta oralt, pluss at å stikke sprøyter i ræva ikke var så sosialt egnet. Ble mange uker alene hjemme på speed og ga faen, men så begynte jeg å henge med folk som stakk sprøyter og på kort tid var jeg på nåla selv. Har nå tatt amfetamin i åra i 8 måneder, og tydelig forandret meg. gir fullt faen rusen er eneste som var viktig. Heldigvis fant morra mi ut av det og kvittet meg nylig med alt. Varte en dag så på an igjen. Jrg hater hvordan det har påvirket meg og jeg vil jo egentlig bare bli normal igjen, men går så fort fra hat til sug at jeg ikke klarer å la være.

Så vet hvordan det er å slite med dette vil jeg si, og skal jeg anbefale noen måte å slutte så er det og ikke ha noe amf samt ta L TYROSINE. Det funker faktisk når man har nedtur og anbefales vldig. En annnen ting er psykedeliske rusmidler som LSD og sopp. Problemet er at for å få vanlig trip må en holde seg unna amf 4-6 uker hvis du har høy nok toleranse, det har jeg ikke klart enda. Jeg har tatt begge deler få dager etter amf og det blir allltid til at jeg har nedtur og tripper, og ligger timesvis emd vonde tanker om meg selv og livet mitt amf har ødlagt. Som regel rettt på speeden igjen etter en dag eller to og jeg klarer ikke ta innover meg de tankene og konklusjonene evt trippen ga meg, får bare mer lyst på amf etterpå som er veldig leit da jeg fortsatt har et lite håp om å slutte. Har ikke prøvd mikrodoser igjrn dom hjslpp mreg sist heller siden jeg heller tar et skudd amf pg drøyer soppen / syra. Men jeg kommer til å bli tvunget til pause i forbindelse med en fengselsdom.prøver å klsre dlutte av egen vilje men det er ikke lett, når jeg handler 100g i sslengen og ikke kan la væreå ta litt hele tida. mindre enn annenhver gang er jeg litt fin rusa og får alltid mer bivirkninger enn positive men driter i det for tar bare mer vis ikke jeg er i godt humør. Blir for dumt er ennnå bare 21 og sprøytenarkoman, Men uten så unngår jeg folk totalt bare røyker hasj og sovver og dermed finner på grunner for meg selv til å ta det. vil ikke på noe ara eller fucking psykolog jeg vil klare slutte selv, fortest mulig før alle mulighetene mine går i dass.

Neste gang jeg skal slutte ordentlig tenker jeg
1. SPis jevnlig og variert mat og sørg for å få deg søvn
2. L.TYROSINE! 500-1000mg daglig pluss b vitaminer og magnesium
3, Finn på ting edru / bare fjern som ikke du må ta speed for å gidde. Tur i skogen spes med en joint er knall og finn hobbier uten rus som er noe for meg. Fisking er veldig greit om du kan.
4 Ha det rydddig og reint runft meg
5. vente de satans ukene det tar å bli stabil

Husk at amfmisbruk ikke er lett å legge fra seg men heller ikke hjelper med noe som helst, og så har jeg en bok jeg noterer bivirkningrne jevnlig i og det hjelper å lese det jeg skrev på nedtur
spesielt når jeg ser de samme negative effektene gjenta seg hver gang,(noia, ryggen, tenna, hasjen funker ikke osv) har og en liste over positive sider av det og der står det bare billig gram-pris og negative lista er gjerne en side eller to. Jeg tror det beste er å være helt uten tilgang til amf i flest uker som mulig, samt unngå fylla til man er helt fri fra dritten da det er da alle sprekker gjerne men mye mat , l-tyrosine og rutiner er og svært viktig og finn på noe annet som feks game da tida går fortere da. det føles lenge med 5-6 uker men det er ingenting i forhold til tiden man har brukt på driten