View Single Post
KasperAG's Avatar
Trådstarter
105
Hei iamfreak. Jeg fikk mye mening og følelser ut av all den abstrakte grå og svarte grafikken. Første gang i k-hole startet med følelsen av at mine nærmeste kom og holdt rundt meg, deretter en følelse av at alle i hele jævla verden kom og gjorde det samme. Ganske euforisk. Deretter en tur liggende i min egen grav før det svarte gikk over i gråtoner, og jeg plutselig befant meg i en slags svøpe, dalende rundt i verdensrommet. Jeg døde også under en av turene, veldig interessant opplevelse. Midt oppi alt det rare jeg opplevde på turene i k-hole satt jeg tilbake med en følelse av at jeg, vi alle, planter, dyr, mennesker, maskin, er alle del av samme atom, meislet ut av noe felles. Det fikk meg til å forstå min plass i det store bildet. Sopp ser jeg frem til å prøve - men Iboga? Kan du fortelle litt om opplevelsen og bruken av det? Høres veldig interessant ut. Kommer til å fortsette å poste om jeg blir deprimert, det er jo en del av prosjektet! Har prøvd rundt 20 ssri og snri som ikke fungerte i løpet av de siste 20 årene.

Dag 34, 35, 36. Sitter med en liten lapp under tunga mens jeg oppdaterer tråden. Jeg skal være ærlig og innrømme at jeg nesten hver dag jeg våkner er redd ingenting funker og de dominerende tvillingbrødrene angst og depresjon har trukket ned gardina på soverommet. Men neida, jeg trekker en lettelsens sukk hver dag - og har det bra - og en god nyhet.
Sendte en jobbsøknad, tror jeg nevnte tidligere i tråden, og har blitt bedt på intervju. Så, det er fett. Ellers har dagene gått med på å være på forskjellige hagesentere og kjøpe frø og planter. Nå ser balkongen ut som en grønn oase. Det er også fett! Skulle gjerne hatt enda mer energi, og gjort enda mer, men slik er det vel alltid. Mye vil ha mer.