Tråd: Dårlig hasj?
View Single Post
Sitat av Meugeir Vis innlegg
Om vendor (avsender) suger med innpakning er det bare å glemme om du skal bestille noe som har en lukt.
Vis hele sitatet...
Får bare håpe du finner ut av at vendor ikke kan å pakke inn før du bestiller. Og at det ikke rekke å diffundere før det når tollen. Litt kjedelig å få postmannen på døra og ber deg signere på at du skal motta en pakke. Du tenker "kommer det på døra? Hæ? Ok, Kult!" *Signerer* tar med deg pakka 2 meter inn i gangen før det banker på igjen "DETTE ER POLITIET, VI VET DU ER DER INNE, LUKK OPP!" Dette har faktisk skjedd en fyr jeg kjenner. Selv om han er god til å pakke inn er sjansen stor for at det fortsatt blir oppdaga om de bruker hunder, ellers tror jeg kanskje hunder fort hadde blitt utdatert. For å blokkere lukta helt burde det ligge inni ett vokslag eller lignende og det gjør de ofte ikke når de sendes via posten. Dette ville økt vekten og gjort sendingen tyngre og dyrere. Noe man skulle tro var værdt det, men de fleste vendors skriver ikke avsender adresse(i så fall en falsk en) og de tenker først og fremst penger da det er derfor de er på darkweb.

Å bestille ting med kjente, kraftige lukter er enkelt og greit ikke lurt selv om det kan gå bra mange ganger, men de har hunder i blandt, og en dag slutter sendingene å komme, og du bestiller flere som ikke kommer frem. Derfor er noen ting bedre å ikke gjøre via posten.
Er først postadressen din flagga fra tollens side blir det notert. Og du kan ikke bestille så mye som en dmt krystall uten at det blir oppdaget.

Sitat av Meugeir Vis innlegg
de har sjeldent hunder som valser rundt på postkontor osv
Vis hele sitatet...
Josh... det har de hatt på utenlands post i lange tider og begynte med innenlands posten for 6 årsiden så ville ikke blitt alt for sjokkert om de tar en del innenlands post nå da tollerne garantert fikk seg en litt artig erfaring da denne begynte å snuse rundt.

Det er sikkert ikke hver dag eller absolutt all post, men de snuser nok fortsatt rundt både innenlands og I HVERT FALL utenlands posten. De som tror utenlandsposten er safe bor i i lalaland.

Sitat av djdieci Vis innlegg
Kanskje ikke riktig tråd, men har du erfaring med å bestille noen våte frimerker fra utlandet? Kan ikke se for meg at det blir stanset, med mindre det er stikkprøve.
Vis hele sitatet...
Nei det har jeg ikke erfaring med. Men etter alt jeg har lest og forstått fra folket + en dert sunn fornuft tilsier at LSD går bra, men ikke MDMA f.eks.
Om du har store planer er det kanskje ikke en dårlig idé med en sånn dog repellant spray.

Det er rimelig safe med ting hunder ikke vanligvis er trent på. DMT, KETA, syntetiske smartdrugs osv, osv. Burde egt ikke ramse opp føler jeg. LSD er såpass sjeldent at de ofte ikke er trent opp til å merkere på det, men det sies at de KAN skille den lukta og, bare at de ikke er trent opp til å markere.