View Single Post
Angående dosering. Ser ut til at hcl er ca dobbelt så potent som ta. Da lander du på 3,8 gram ta til sammen. Dette er litt over min flooddose, 3,5 gram ta, som jeg også fikk instruks på fra selger. Mulig du er noe større enn meg. Tror de vet hva de driver med.

Jeg tok et gram, ventet et par timer, så ett til, ventet et par timer, så 1,5 til slutt. Dette fungerte bra.

Det med booster tre dager etter trippen vet jeg ingenting om, selv hadde jeg ikke behov for det hvertfall. Da var det bare godt å få hvile.
Men dersom du har fått tips om det fra selger, er det sikkert lurt.

Noe jeg vil anbefale hvis du har nok, er å ta liten dose noen dager/uker før selve trippen. Det ga meg en veldig fin trygghet hvertfall, så jeg visste litt hva det gikk i. På den testtrippen fikk jeg kjenne på de fysiske virkningene, som kan være litt skremmende første gang en prøver noe nytt. Så når det kommer for fullt på selve trippen, da er det no worries. Som å få besøk av en gammel venn
Hvis mengden jeg hadde gjorde at jeg måtte velge mellom en booster 3 dager etter, eller en liten testtrip i forveien, hadde jeg uten tvil valgt en testtrip.

Det med sitter må du bare finne ut av. Her er alle forskjellige. Er du en ensom ulv som gjerne ruser deg alene på sopp eller lignende bør det gå helt fint uten. Er du sosial av natur og finner det beroligende å ha mennesker i nærheten er det sikkert fint med en sitter. Som sagt, han trenger ikke være der hele tiden. Han kan f.eks komme innom to ganger i døgnet for å sjekke at alt er bra...

Uansett tror jeg du kommer til å få en fin opplevelse. Det er magiske saker. Lykke til.

Det med inntaket skal gå greit, bare gjør det klart i kapsler på forhånd. Peaken kommer ikke før kanskje 6-12 timer etter inntak. HVis du kjenner at du begynner å bli surrete etter de første kapslene, er det bare å kjøre på med alt.
Du har f eks 8 kapseler. Så tar du 2, venter noen timer, tar 2 til osv... Du vet du skal ta alle 8 til sammen, du klarer å få ned noen kapsler selv om du begynner å surrete
Sist endret av iamafreak; 19. mai 2020 kl. 23:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.