View Single Post
Sitat av reflect78 Vis innlegg
TS har her erstattet et rusmiddel med et annet og synes det var et lurt valg i ren desperasjon,men over tid vil jo TS nå ha to rusmidler han må kjempe mot så hvor ligger løsningen? ser ikke logikken like lite som jeg ser logikken i og slutte drikke for og deretter bruke valium eller lignende for det hele bunner i at TS ruser seg av en grunn,hva med og finne en ikke rus relatert løsning som terapi og lignende.
Vis hele sitatet...

Tja om han kunnet kommet inn i LAR som susa sier så ville jo subutex suget ikke være et problem lengre. Fordi det ville blitt dekt av det offentlige.

En som er skikkelig alkoholisert har ofte ikke mye til liv. Det går i rus fra morgen til kveld avbrutt av sjauing for mer alkohol, fyllautbrudd, raserianfall og selvmedlidenhet som ofte går over i rent selvhat og mer fyll.

Mange alkoholikere mister alle mennesker de er glade i og bryr seg om. Til sist er det kun drikkekompiser igjen - som er i samme situasjon. Og som bøffer deg straks de får sjansen og stjeler straks du snur ryggen til de.

Om subutex virker for ts så kan jeg virkelig ikke se at subutex er en dårlig løsning. Folk på subutex kan i mange tilfeller fungere relativt bra. Feks klarer mange å jobbe, være sosiale, gjenoppta kontakt med tidligere venner og familie etc. Ja de er jo fortsatt på subutex - men de klarer faktisk å leve et helt greit liv. Og det er jo akkurat det TS har opplevd. Han fungerte på subutex.

Om det er subutex han trenger for å ha et bra liv så versågo sier jeg.