View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ok.
Fremdeles på kjøret. Orker ikke noe. Tenker bare på neste skudd amf eller mdma. Har alltid valium klart for nedturen.

Forleden skulle jeg ta en stor dose (0,7g) MDMA. Folk tror meg ikke når jeg forteller at jeg skyter 0,5g mdma, men det gjør jeg faktisk.

Da jeg skulle ta den dosen, ba jeg min bror observere i tilfelle noe gikk galt. Han har aldri sett sånt før, og den første gangen han gjør det er når storebroren gjør det. For en jævla IDIOT jeg er. Jeg burde straffes.

Nå må jeg faen meg skjerp meg snart. Kommunal bolig søkt. Legetime bestilt. Selvmordsplaner klare. (I tilfelle...)

Nei huff, aner ikke hva jeg skal gjøre lenger. Kan bare si at ingen av dere skal prøve dette. Ikke en halv gang engang.

Bor hos familie nå, de har strenge krav og regler for at jeg skal få bo her og ikke på gata: Alltid t-skjorte inne, så de ser at jeg ikke har sprøytestikk på armene. Null rus. Klarer likevel å få det til innimellom, det er mye sjeldnere nå enn da jeg ikke bodde her, det er vel det eneste positive her? Hvordan jeg klarer det; Jeg skyter i foten...................... ja, hva skal man si....... herregud!!!!

Ikke gjør det for helvete!