View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det stemmer, jeg hadde ingenting
Jeg skal stå på!
Jeg lover å oppdatere tråden minst helt til jeg er ferdig med behandlingen og har kommet på plass i livet. Oppdaterer minst en gang i uka, det lover jeg.

I dag ble det full ransakelse av hele avdelingen, inkludert fellesareal, terrasse, vaskerom ++++, alle måtte sitte på fellesstua mens vi ventet på at de ansatte tok en og en pasient for å ransake rommene deres sammen med pasienten, for så å ta urinprøve.

Jeg ble vekket 08:00 og bedt om å sette meg på fellesstua fordi det skulle være full ransakelse, okei, null stress, tok med meg macen, telefonen, cola, powerbank og skulle til å gå ut av rommet da jeg fikk beskjed om at jeg ikke får ta med macen. Okei, da blir det bare telefon, powerbank og cola da. Null stress.

Satt der og ventet, ventet, ventet og ventet på at jeg skulle bli hentet til ransakelse. Det er ca 20 pasienter her, så det tok sin tid. De hadde nok personale til å ransake 2 pasienter om gangen. Det satt personale i fellesstua og passet på i mellomtiden.

Jeg måtte tisse mens jeg ventet, så jeg tilbydde meg å levere urinprøve med det samme, helt frivillig. Det var greit, så vi gikk og pisset. Negativt på alt unntatt THC.

Kl 15:00 ble jeg endelig hentet ut til ransakelse, jeg satt altså på stua fra 08:00 til 15:00. Jeg var faktisk den siste som ble hentet, kjipt, men ok.

Denne gangen var de ikke like nøye med å ransake, siden de også ransaket igår. Ingen funn.

Det ble ikke funnet noe som helst på avdelingen, selv om enkelte pasienter hevder at det er mer, uten å kunne fortelle hvor det ligger.
Etter at dette var over, var det en pasient som var ruset som faen. Han måtte avlevere urinprøve, og ble tatt for å ha tatt Xanor. Dvs. det var faktisk mer på avdelingen.

Nå har han ikke lov til å gå ut av rommet på 3 dager, det er hans 2. gang, så neste gang det eventuelt skjer, blir han kastet ut.

Jeg venter på besøk av bestekompisen min, han er den eneste som har besøkt meg på avdelingen hittil, som nevnt. Synd ingen andre bryr seg om narkisen Aleksander. (Jeg heter ikke Aleksander.)

Takk for deres støtte, alle sammen. Setter veldig stor pris på det.
Spørsmål? Kjør på.

Ikke gjør det.