View Single Post
Om soundbar blir for høy kan du jo vurdere å henge tv på veggen. Evt. kan du bygge en "kasse" som har plass til både soundbar og tv som du fester tv'n i også skrur du denne kassen i stenderne i veggen. Da ligger også kabler skjult og alt ser ryddig og pent ut. Subwoofer er trådløs så du kan enkelt plassere den der du vil uten kabelsalat og du kan enkelt teste plasseringer som gir best og dypest bass. Også de bakre høyttalerne er trådløse. Disse kan du enten kjøpe stativer til, ha i bokhylle eller montere på veggen.

Selv om du alt har en tv stand som tv'n står på så gjør det jo ingenting om du fester tv og soundbar i en "kasse" på veggen og lar det henge enten i flukt med tv stand eller i den høyden du liker best og som du føler gir best bilde.

Til de som er veldig kategorisk og bastante på god lyd fra soundbar, jeg tror dere bør gå å lytte på den samsungen. Ser ikke bort fra at dere blir veldig overrasket. Jeg hadde akkurat samme tanke, lydplanker er for husmødre lissom. Men må si jeg ble veldig imponert og akkurat den hw-k960. Ingenting av det jeg hadde opplevd med andre lydplanker stemte på akkurat den modellen. Stereolyd var godt definert, det var lett å høre høyre og venstre pan på miks på musikk og på film var tale veldig tydelig og atmos med reflektert lyd fra taket det virker faktisk. Og bass. Hva skal jeg si, jeg hadde aldri trodd at 8" elementer skulle klare å levere dypbass. Men det gjorde hw-k960. Og subwooferen gjorde ikke bort seg på musikk som jeg har merket på mange andre.

Skal du ha mer bass enn du får fra hw-k960 så bor du nok i enebolig.