View Single Post
Bare et lite problem, har registrert meg med anonym e-post, for det sto at denne ville være synlig for alle, men det samme gjelder fullt navn, så må prøve å registrere meg på nytt anonymt om mulig.

Sitat av aioe Vis innlegg
Skulle jeg vært fryktelig prinsipiell, ville jeg antagelig vært for legalisering av cannabis. Men sånn som samfunnet er nå, sånn som samfunnet er blitt, er jeg ikke sikker på om enda et dop er hva vi trenger. Jeg er klar over at mange antagelig vil kontre med at det allerede er her, og at det sånn sett ikke er snakk om «enda et dop». Men allikevel. Trenger vi virkelig enda et dop?

Jeg kan være enig i at det finnes flere fordommer mot cannabis og marihuana enn etablerte faktakunnskaper. Men så har faktakunnskaper alene aldri vært nok til å få noe legalisert heller. Det største problemet cannabisen står overfor er at den krasjer med visse idealer samfunnet holder høyt. Noe at det er et dop går langt i å sørge for.

Man blir bare ikke tatt seriøst som cannabisforkjemper, fordi narkotika har en såpass lav status.
Vis hele sitatet...
Så du tror ikke forbudet har noe som helst med hvordan tilstanden er nå?