View Single Post
Waff
Wolfe707's Avatar
Trådstarter
666
Sitat av Oneblo Vis innlegg
Sier meg enig i Choobe, du skriver på en måte slik at man bare MÅ lese videre. Du delte det opp i kapitler med overskriver som feks "Jeg har klikka!" - noe som til syvende og sist fikk meg til å MÅTTE lese videre.
Vis hele sitatet...
Hehe, manipulering på høyt nivå!

Sitat av Oneblo Vis innlegg
Interessant tur må jeg si. Har aldri fått beveget meg i sommersolen på psykedelika, og skal derfor selv innta flein til sommern, og med denne rapporten har jeg ikke tvil lengre.
Vis hele sitatet...
Jeg anbefaler det på det sterkeste! Vi hadde full uttelling på vær og omgivelser, helt 100% perfekt, og det er noe av det vakreste jeg har opplevd!

Sitat av Oneblo Vis innlegg
Følte du den "vanlige" psykedeliske euforien som pleier å komme, at du følte deg fantastisk og konge?
Vis hele sitatet...


Ja, fikk en følelse av harmoni, viten og brorskap som bare fylte hele meg. Det føltes RIKTIG, rett og slett. Ikke en rus i det hele tatt, mer en følelse av fullstendig harmoni og lykke som bare vedvarte

Sitat av Oneblo Vis innlegg
Svettet du mye?
Vis hele sitatet...
Er ikke helt sikker, men tror ikke det. Kanskje litt mer enn vanlig, men er ikke noe som stikker seg ut iallfall.

Sitat av Oneblo Vis innlegg
Vet du hva som var grunnen til at Loke sviktet deg og snakket stygt om deg?
Vis hele sitatet...
Dette har jeg tenkt masse på. Ukene etter turen følte jeg at jeg hadde sett den virkelige Loke, på en negativ måte. Nå har jeg fått nok tid til å tenke på det, og har endret mening. Det han gjorde var ikke av vondvilje, men heller at han ble veldig selvsentrert. Meg, meg, MEG! Og når han i tillegg ble hyperenergisk og kaotisk så endte han opp med å si mye både positivt og negativt. For ikke å snakke om rart Han holdt et langt foredrag om hvor ekkelt det egentlig er at han stikker tissen inn i tissen til dama si!

Sitat av Oneblo Vis innlegg
og ikke minst - hvordan var smaken på soppen? Synes du den var som champignon eller en mer "spiss" smak?
Vis hele sitatet...
De andre syntes den var litt vond. Jeg, derimot, syntes ikke det smakte så mye. Jeg tygde den riktignok ikke til den var grøt, men reagerte ikke noe på smaken

Sitat av Surtur Vis innlegg
Kjempe bra skrevet! ble så revet med at jeg ble skremt da jeg leste:
Vis hele sitatet...
Sorry, jeg bare måtte Med tanke på hvor hodet mitt var da så kunne det jo ha skjedd, fra leserens ståsted, så måtte hive inn en liten tull der