View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei hei. Jeg selvmedisinerer på 10mg Bensedine av Galenika en morgen og kveld ca 4-5 dager i uka og det er en rutine jeg har hatt tidligere i livet hvor jeg har en slik rutine i en måned og så noen uker pause. Dette har funket fjell før men når jeg skulle begynne på finmåneden igjen så merker jeg at det har mye, mye mindre effekt. Det hjalp den første uken men nå føler jeg at jeg har toleranse som om jeg skulle hatt daglig bruk i lang tid. Til og med en periode der jeg brukte hver dag (10mg x 2) i en hel måned så var virkningen god og nå er jo bruket mitt mye mindre.

Jeg sliter med klinisk depresjon, dyssosial personlighetsforstyrrelse, borderline emosjonell personlighetsforstyrrelse og sosial fobi. Jeg har inngått et kompromiss med livet om at så lenge jeg har en utvei forbi angsten (for derav kommer depresjonen) så skal jeg tåle og leve men nå begynner jeg å bli veldig bekymret for det er ikke aktuelt å overskride 20mg om dagen å bli et tullehode. Eller er dette mulig, uten å få abstinenser? Jeg har så mye angst gjennom hele dagen at det gir meg store plager å skal skippe en dag eller to, og nå som det ikke virker så ja.. Merker jeg begynner å repetere meg selv her.

Håper noen har noen gode alternativer eller råd. Var nettopp i behandling og det har ført til at jeg har klart å slutte med hasj etter 10 år samt kokain. Men til og med 4 måneder etter så ligger angsten sterkere enn noen gang.