View Single Post
Jeg quoter Sky;

Moderate doser LSD er på ingen måte fysisk skadelig, men risikoen med å ta LSD på lik linje som så mange andre stoffer innenfor denne gruppen ligger på det mentale plan. Du har sikkert hørt om alle disse historiene om folk som har klikket og f.eks hoppet ut av et vindu, eller blitt gale i ettertid. Dette, selvom det hovedsaklig er statlig skremselspropoganda er til en viss grad noe å ta i betraktning da dette i de aller sjeldneste og værste tilfeller kan forekomme. Du leker ganske hardt med sinnet ditt når du inntar LSD, så at du er frisk mellom øra er en stor fordel, og at du ikke går på noen medikamenter mot depresjon, angst osv. Noen sier at du spiller russisk rullett med hjernen din, noe som er veldig overdrevet sagt, men allikevel så ligger risikoen der. Men sjansen for at du blir gal eller får permanente skader som følge av LSD så lenge du er et oppegående og friskt menneske, er meget lav. I tillegg til dette har individer med sinnslidelser i familien også en større risiko.

For drøyt 5 måneder siden spise jeg knips, det var hardt å komme tilbake til "virkeligheten" pga, jeg fikk ett syn på hvor fucked denne verden egentlig er, på godt og vondt. I ettertid har jeg klart å samle tankene mine, jeg har slitt med dette (på kanten til å være psykotisk" helt til i dag. Jeg trodde det var pga knipsen, men det var pga hasjen. Jeg tåler den rett og slett ikke, å nuh, har jeg ikke smoget på 3 uker å starter å bli fin i knollen

Nå hadde ikke det først her noe med denne posten å gjøre, men har virkelig lyst til å prøve LSD. Jeg føler det kunne hjelpe på sinnstemningen min å generelt, livet. Jeg trenger en indre ro.

Ellers, trener jeg styrketrening hele uken,boxer,sosiale setinger med venner,mediterer og jobber. Er fornøyd med livet mitt å den jeg er å det jeg har lært meg.

Så, noen formening om dette kunne hjelpet meg medisinsk?
Sist endret av FranzLiszt; 11. februar 2009 kl. 18:28.