View Single Post
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
Trådstarter
979
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg

Men du vet jo heller ikke om en tilfeldig fyr som rusler nedover gata planlegger å voldfta og drepe deg. Er det rimelig å anta at en innbruddstyv også er en lystmorder eller voldtektsmann? Jeg synes det blir litt tynt. Og igjen - innbruddstyvene er heller ikke dømt for noe; enn så lenge har vi bare Kjells ord som grunnlag for å anta at et innbrudd faktisk fant sted.

Helt til slutt: Kan du si noe om hva slags beskyttelse du mener at kriminelle får som lovlydige borgere ikke får?
Vis hele sitatet...
Skremmende at du prøver å kneble debatten gjennom bruk av hersketeknikk, med et svakt og ikke relatert eksempel.
Ditt eksempel innehar null eller liten grad av logikk.
Her sammenligner du faktisk "epler" med "bananer", fordi når noen bryter seg i inn i ditt eget hus så kan det blitt sett på som kriminell handling.
En huseier vil da aldri vite, hva denne personen faktisk vil, jeg sier at ikke det første en skal gjøre er å bruke vold.
Men samtidig må kriminelle avskum i Norge og forstå at når du bryter deg inn i andre sitt hus, så må du tåle og kanskje få litt motstand.

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Helt til slutt: Kan du si noe om hva slags beskyttelse du mener at kriminelle får som lovlydige borgere ikke får?
Vis hele sitatet...
Jeg sier ikke at de får beskyttelse, men når du ser hvor mye f..... en del kriminell driver med, samtidig som du ser på antall kriminell aktiviteter de har utført. så kan det gi de fleste et meget skremmende bilde.
Sagt på enklere måte, hvor mange ulovlige gg onde handlinger en enkelt kriminell avskum har utført.


" Rohde sier 37-åringen er en kjenning av politiet, han er tidligere dømt for grov vold" http://www.vg.no/nyheter/innenriks/s...pt/a/10060556/

" De siktede er kjenninger av politiet, og er tidligere dømt for narkotikaforbrytelse" http://www.nrk.no/troms/beslagla-hun...ser-1.10906554

Grunnlaget for å legge ved disse linkene baserer seg på at enkelte mennesker som har gjort ondskapsfulle handlinger fortsettere å gjøre det gang på gang.
Sist endret av UrbanFreak86; 13. februar 2016 kl. 16:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.