Tråd: Opiumvalmuer
View Single Post
Sitat av nemo90 Vis innlegg
du burde virkelig opsøke legen din på nytt og si at noe annet enn at du trenger sterke legemidler, lest hva du har posta her og det virker som du bare winer:P ketorax er jo egentlig il smertebehandling??.
Vis hele sitatet...
javisst f klager jeg,når leger undergraver psykiatrien innen medisinering så skal man klage,og det HØYT,for da er noe skikkelig galt,klager så ofte jeg kan og det burde alle gjøre,helst til fylkesleger og shit i håp om at det kan nå¨frem hvor skakkkjørt medisinering innen psykiatrien i norge er blitt,som støttes av 99% av folk her inne i forståelse,jeg snakker av erfaringer,det gjør åpenbart ikke du når du kommer med slike utsagn.

ja ketorax er egentlig det..........i følge boka,men kan du noe om medisin så vet du at det virker godt mot andre ting også,som siste svar her understreker ser jeg,nok en gang.

blir like dumt som å så..rivotril er jo egentlig til epelepsifolk........???

ja og så?btw merka jeg ikke en dritt til smertelindring av ketorax,hadde tannverk engang,første gang tok jeg 6 stk,da blei jeg SKEIV etterpå,men tanna gjorde like forbanna vondt,eneste jeg merka var en utroolig tolmodighet og godhet innvendig jeg aldri har kjent før.

hva veit du om hva jeg sier til legen,jeg har legens fulle tillit,men alle som kan litt veit at legene ikke KAN skrive ut medisiner av særlig grad innen psykiatri,jeg fikk ketorax når jeg nevnte smerte i tanna,for å understreke mitt seriøse inntrykk hos legen.

stesolid,sobril o.l..det er LETTE medikamenter,det virker kanskje første dagen,stesolid kjente jeg faktisk ikke første gangen jeg tok det engang,og selv dette må du være døden nær for å få,xanor som virker mot nerver er det BARE å glemme,de sier det rett ut,ja det funker men vi kan rett og slett ikke skrive det ut

jeg tar 4 sobril 25mg i slengen i doser utover dagen i kombi MED Ketorax OG ett parr rivotril for å få en bedre dag jeg,alle er forksjellig vettu

det er ikke alle som går på snørra av 10 mg sobril,selv om faktisk det også føltes godt,første dagen da jeg var der.

Når ei psykiater kjerring på helsenett.no kaller medisiner som benzoz for LETTE medikamenter skjønner man at de er lette også

- Dernest har vi de såkalte lettere medikamentene mot angst og spenningstilstander, slik som Valium, Vival, Stesolid, Sobril og andre
http://www.helsenett.no/index.php?op...=119&Itemid=69

Sitat av FreedomAnarchy Vis innlegg
Jeg føler med deg! For meg er det kun opium som hjelper mot angst og depresjon. Påståelig nok, om du skaffer nok av disse valmuefrøene fra butikken (minst 300g) kan du koke det opp og ekstrahere små mengder opium fra selve frøene. Går LITT raskere enn 3 måneder blomstringen tar.

Ellers ville jeg anbefalt å prøve Kratom (som er delvis lovlig og veldig lett å skaffe på nett)
Vis hele sitatet...
takk for seriøst svar

kan du si meg hvor mye ca jeg må ta av disse frøene å koke?en ss?en liten beskrivelse av hvordan jeg gjør det første gangen uten at jeg tar overdose?

skal undersøke litt rundt den ja,takk gjen

vi gjør hva vi må

sorry så litt feil her

ok interressant,koke opp ca 300 gram av dette og hva gjør man så?

ville satt stor pris på å lært meg hvordan å ekstrahere små mengder opium fra selve frøene
Sist endret av downer; 4. september 2010 kl. 19:09.