View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veldig mange som synes Seroquel er dårlig for kropp å sjel. Men så er det sikkert flere hundre tråder fra forskjellige brukere som spør om Seroquel funker for å SOVE på amfetamin. Da er det liksom greit å bruke det. Jeg har vært på de pillene i 10 år. Jeg har lagt på meg litt, kanskje 7-8kg. Sexlysten er ikke på topp etter inntak. Hadde veldig rare drømmer men jeg kunne gjerne drømme de på nytt kvelden etterpå. Går på en relativt høy dose, 4-600mg per kveld. Kan også bli tett i nesen, men da er det nesespray som funker. Sistnevnte her fant jeg ikke ut før i fjor, faktisk. Noen som sa at jeg kunne bruke nesespray, og da var det som en ny verden igjen.

Når det gjelder amfetamin og seroquel sammen, så anbefaler jeg ikke det. Har du til eksempel rus utløst psykose, og inntar 200mg amfetamin feks, så seroquel når formen daler, så fucker du opp for deg selv. 99% av gangene jeg har hatt seroquel til pepper, men det ødelegger meg psykisk. Kan høre folk i vifta, skygger på veggen trekker seg sammen. Ekstrem angst med følge av