View Single Post
Sitat av SkullKid97 Vis innlegg
@tøffetom og @saerdna Jeg foreslår 50gram protein fordi det er hva den gjennomsnittelige mannen trenger. Hvis du vil opprettholde muskelmasse samt miste fettprosent samtidig så er 50gram mer enn nok. Jeg veier (220 pounds) og jeg skal vel ha rundt 200g proteiner da? Dere aner hvor mye mat jeg må ha i meg for å oppnå det eller? Det er ingen vits i å skyve i seg så mye mat når man ikke går all out. Bodybuilding er en reise psykisk og fysisk. Jeg har sett tråden din tøffetom og jeg vet at Heroin og bodybuilding ikke er en god kombinasjon. Jeg synes derimot det er bra at du slutter og trening er garantert noe som vil hjelpe deg. Hvis du skal fungere greit i hverdagen og bygge en god kropp over god tid så er 50g mer enn nok.
Vis hele sitatet...
50 gram mer enn nok??

Kan du vennligst slutte å spre dette tullet ditt? Det finnes ikke en fornuftig studie som anbefaler en mann på 80 kg som ønsker å trene styrke å spise så små mengder proteiner.

Ja, jeg vet nøyaktig hvor mye mat du må ha i deg for å få 200 gram proteiner, det er heller ikke vanskelig. For eksempel får man litt under 50 gram ved å spise 200 gram kyllingfilet.