View Single Post
1)Bør jeg begynne å bulke også deffe, eller begynne med deffe for også å bulke?
Vis hele sitatet...
Start med bulk først. Om du ikke har trent mye på studio før, så er det viktig å ha et grunnlag. Går veldig på hva målet ditt er også. Jeg personlig ville ikke startet med cutting da dette krever en del fra din side. Er også lettere å miste motivasjon hvis du skal starte med å endre kroppen din drastisk.

2)Er det en måte jeg kan brenne fett og samtidig bygge muskler? har lest at dette er noe jeg lettere kan gjøre de første månedene jeg trener!
Vis hele sitatet...
Styrketrening i seg selv er en stor fettforbrenner. Du kan nok ikke forvente å se ut som en fitness-model, men med et ålreit kosthold og at du trener 3-4 ganger i uka er en utrolig god start. Det du har hørt om er "newbie-gains". Kroppen opplever en helt annen stimulering og reagerer kraftig på det. Er utrolig mange som gir opp etter 2-3 måneder fordi dem ikke ser så store forandringer, så husk på at trening tar tid.

3)Jeg får veldig fort søtsug, og drikker brus visst jeg får lyst på det. Prøver å holde meg unna, men plutselig sitter jeg med en tom flaske med cola, også bruker jeg en god stund på å angre på at jeg drakk den. Hva sunne og lette alternativer har dere som jeg kan hjelpe meg å bli kvitt den dårlige uvanen med å drikke brus.
Vis hele sitatet...
Cold turkey er det beste i mine øyne. Hver gang du får et skikkelig sug så drikk masse vann og fortell deg selv at det går over. Jeg har trua!

(Send gjerne en PM om du har spørsmål!)