View Single Post
Hmm. Litt usikker på om jeg har noe jeg skulle sagt i det hele tatt da jeg verken lider av depressiv lidelse eller angst, (på papiret iallefall :P ), men lufter noen tanker for det om:

Hvor mye har du kjørt før? Kan du kjøre bil, eller er alt nytt for deg? Dersom du kjører bil bra, kan du melde deg på et intensivkurs. Ved å ta sertifikatet slik får du unnagjort det obligatoriske på én uke. De stiller derimot noen krav, blant annet at du kan kjøre bil allerede før du melder deg på kurset. Dessuten har de ofte lang ventetid. Både angst og depressiv lidelse er svært individuelt, så du må selv finne ut om dette kunne vært noe for deg. Det positive er jo at du får det obligatoriske unnagjort svært raskt.

Dersom du liker hunder skjønner jeg hvorfor du har lyst på en! Men du må selv bedømme om dette er noe du ønsker å prioritere først, i ditt tilfelle foran sertifikat. Jeg kan ikke snakke for deg, men for meg som liker å ha fullt fokus på én ting om gangen, ville en hund i min besittelse trolig ta vekk fokuset mitt fra lappen. Dessuten er de dyr i drift, og hvis de må til veterinæren går det fort et par tusen. I verste fall ryker resten av sertifikatpengene..

Hvis du tror du klarer å ta lappen uten, ville jeg gått for det. Men hvis du merker at det ikke er gjennomførbart, så kan du skaffe deg en bikkje å tatt det i ditt eget tempo deretter
Sist endret av xghost; 27. oktober 2018 kl. 21:30.