Tråd: heroin dose
View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Håper du fikk litt svar og tilogmed kanskje hørte det som du håpet å høre her fra oss.

Håper du kan ha en fin helg og påske.

Kjenner flere foreldre som har mistet barn, men de fleste av dem er i ganske fin tilstand når det har gått litt tid. Vil nok altid være vondt, men savn og kjærlighet kan være vakre følelser om man kanaliserer det riktig.

Har heldigvis ikke mistet noen som er yngre enn meg som har vært familiære (vil påstå å miste en venn er kanskje 1/100 så tøft som familie selvom sammenligning blir helt feil her)
Savnet til min bestemor som var min omsorgsperson og den eneste voksen jeg var trygg på i barndommen ble til noe vakkert.

Huk fikk kreft på slutten og jeg unnet henne å dø og hun var klar til det. Hun ønsket det selv det dagen ikke maten smakte noe. M, og hun ringte meg en dag og fortalte at rekene (det eneste hun orket på slutten) ikke smakte noe mer. Jeg visste hva det betydde og fra den dagen visste jeg at hun ga opp og hun ønsket egentlig ikke at jeg skulle se henne lide mer så ble veldig korte besøk (heldigvis)

Da hun døde syntes jeg det var vakkert på en måte. Hun fikk det hyn ville, hele familien samlet seg og feiret livet hennes og minnene er kun positive.

Blir garantert noe annet for deg, men ville bare nevne noen tanker jeg har hatt rundt død og familie. Har hatt deg i tankene siden du skrev her.

Vet det blir veldig feil å sammenligne en bestemor med en barn, men det er det nærmeste erfaringsmessig jeg kan fortelle om hvordan bjeg opplevde det.

Kan gjøre vondt avigtil at hun ikke fikk møte mine barn og min forlovede. Vet ungene hadde elsket henne og hun de, men lar ikke de tankene bli negative for meg.

Får jeg sånne tanker eller tenker på henne så setter jeg meg ned å tenker på alle gode minner, personligheten hennes, alt vi gjorde sammen og ber en litt bønn (er nok ateist, men Who knows) for at hun har det bra og at vi møtes den dagen jeg er ferdig her.

Hyun trodde veldig på.livet etter døden og skulle møte mannen sin (bestefar) som ventet på henne der.

Hun hadde flere friere, noe hun likte godt, men avsluttet altid med "beklager, men lå har du gått for langt, men Fjeodor venter på meg i himmelen så dette må slutte nå" hehe.