Tråd: heroin dose
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alge: Det er nettopp av respekt jeg ikke antar at grunnen til at han tok livet sitt var at han var i "feil miljø".
Vis hele sitatet...
Hva har det med respekt å gjøre?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det i tillegg til å spørre om han, faren, kanskje kunne tenkt seg og jobbe med barn- og ungdom med rusproblemer? Hva faen?
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke? Folk med erfaring eller folk som har gått igjennom noe grufullt vil ofte jobbe med det i senere tid nettopp for å prøve å hjelpe andre ut av kniper. Skjønner ikke hvorfor det skal være "hva faen"

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva om gutten bodde hjemme, noe som er rimelig og anta etter alderen? Var det miljøet der som pusha han over kanten, eller? Og DU snakker om å ha respekt?
Vis hele sitatet...
Ja, og hva så? Man kan vel for svarte være i ett feil miljø selv om man bor hjemme med dem mest perfekt foreldrene i hele verder? Leser du tidligere innlegg så ser du at gutten var 16 - 17år første gang han mekka oxy, og senere ikke ser ut til å ha problemer med å fikse seg heroin, det vil jeg absolutt si mest sannsynlig er en liten gutt som er i utrolig feil miljø!

Det er heller ingen her som påstår at det var miljøet alene som kastet han over kanten, selv om rus høyst sannsynlig hadde noe med saken å gjøre. Du snakker bare vas og jeg gidder ikke rote til denne tråden noe mer ved å krangle med deg, nettopp av respekt for den avdøde! Ferdig snakka!