View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Fortsatt straight som faen, eneste som har forandret seg er at jeg ikke klarer å bry meg om hva dere måtte tro og/eller mene.
Vis hele sitatet...
What?! Du søker jo like mye bekreftelse og cheering her som en 13-år gammmel jente. Du har liksom din egen føkkings mega thread på freak.

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Har bikket tredve siden sist, hvilket innebærer fenomener som full røykestopp. Men å slutte med nikotin i røykeform for å substituttere med snus blir litt som å retardere fra å skyte til å sniffe; aka just for show.
Vis hele sitatet...
Det er retardert å bytte ut cigg med snus, men å injisere heroin er jo dritlurt. Tror ikke det er akkurat cigg som er din største helseutfordring for å si det ganske forsiktig.

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Som jeg allerede har sagt: jeg er faktisk ikke avhengig sv heroin lenger
Vis hele sitatet...
Ingen rister av seg opiatavhengighet på en måned(Med noen sprekker). Når du har 9-12 månders sammenhengende total rusfrihet begynner du å nærme deg noe.
Og inntil det skjer så er du bare en helt random og gjennomsnittlig junkie.

Ja, nå er du virkelig i godsiget Tom Alt går etter planen og du er fortsatt like faens unik. Du har jo blitt en parodi på deg selv, rett og slett. Ønsker jo selvsagt at du snart innser at du trenger hjelp og litt ydmykhet hadde hjulpet deg. Pass på deg selv og bruk sprøyterommet. Det er alt for mange som dør...

Sjekk forøvrig ut Lasso-prosjektet i Oslo når du er der. Der kan du daglig hente Subuxone uten henvisning som kanskje kunne vært lurt i ditt tilfelle. Og igjen, så synes jeg du bør vurdere TSB.