View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil gjerne takke for svarene jeg har fått siden forrige innlegg Har lært så mye av dette nå, jeg har fortalt om det til et par personer, heldigvis støtter de meg fullt ut, og ønsker å hjelpe meg. Nå er jeg fremdeles frivillig innlagt på rusbehandling, jeg kan selvfølgelig skrive meg ut når som helst, men det gjør jeg ikke.

Jeg vil bli her. Snart starter 12-trinnsprogrammet, som kommer til å minne mye om AA og NA, dvs. anonyme alkoholikere og anonyme narkomane. Jeg har vært gjennom dette opplegget før, så jeg vet hva det går ut på.

I dag har jeg et kraftig sug etter å injisere amfetamin direkte i pulsåra i hånda. Om dette gir bedre effekt eller ikke vet jeg jo ikke noe om, men det spiller ingen rolle. Tror nok jeg holder meg til de vanlige årene ved armen.. Jeg snakket med en ansatt og en lege om dette suget, de var svært behjelpelige og flinke til å få meg på andre tanker.

De sa også at de ikke kom til å slippe meg ut uten å prøve å overbevise meg til å bli, hvis jeg ville skrives ut. Jeg er jo låst inne i bygningen, kommer meg ikke ut med mindre jeg knuser en rute.. Jeg fant også ut at det faktisk er nødutganger her, jeg regner med at det er påbudt, men faen, det er jo lett å bare stikke gjennom de dørene. Jeg tok det opp med en ansatt, og hun sa at det er overvåkning rundt de dørene, og at hvis jeg skulle klare å komme meg ut, ville de ha vurdert om jeg skal kastes ut av behandlingen.

Det gir meg en slags redsel for å faktisk stikke ut og skyte amfetamin. Det vil jo ødelegge hele greia, og jeg må tilbake på gata. Ja, jeg bor på gata per i dag, jeg har ingenting å komme tilbake til etter behandlingen. Derfor skal jeg bruke behandlingen til å finne bolig og sånt. Det tror jeg blir veldig bra.

Vurderer også å søke om en økonomisk verge, slik at jeg får bedre økonomi, og ikke så lett kjøper dop istedenfor mat.

Tja..... Hva skal man skrive da..

Ikke gjør det.