View Single Post
Hei!

Tja, det vil jo helst gå bra. Men om det gjør det, er det dessverre ingen som kan gi en fasit på. Ikke engang du.
Men vi alle har noen tanker om hvordan prosessen videre vil kunne fungere. Jeg forstår at du heller egentlig ikke er på utkikk etter noen som forteller deg hvor ille det kan gå. Jeg mistenker du ser litt etter noen som kan hjelpe med å underbygge at dette vil gå bra, for å kunne trygge deg selv.

Men jeg kjenner til flere som har hatt samme tanke. Jeg hadde det også. bloodshootEyes skulle også bare injisere litt heroin. Jeg anbefaler å lese tråden.
Nå forstår jeg også at det er en forskjell på heroin og amfetamin, men det er likevel så veldig mye likt.
Jeg spurte faktisk også selv for nå i overkant av 5 år siden her på bruket om informasjon til mitt første skudd med amfetamin, og sist i går var jeg å hentet ei ny ladning med 100 sprøyter - til tross for at jeg for tiden også tilhører og bor på en institusjon for behandling av rusavhengige. Men jeg har blitt godt kjent med ett kort, men kraftfullt ordtak: Once you pop, you can't stop! I dag forstår jeg virkelig hva det betyr: 1. Jeg kjenner ingen rusbrukere som har forsøkt sprøyter, som har gått tilbake til andre inntaksmetoder. 2. Etter jeg satt mitt første skudd amfetamin har jeg brukt stoffet oralt 2 ganger og nasalt 1 gang. Da jeg snortet det igjen syntes jeg det var helt forjævlig - og gjorde alt i min makt å få tak i ett sett rene sprøyter slik at jeg slapp å snorte det noe mer.

Så det å ha plass i behandling er på ingen måte en garanti for at du ikke kommer til å forsøke det igjen. Selv har jeg rømt fra institusjonen eller skrevet meg ut flere ganger, ens ærend for å injisere amfetamin. Sist for ei ukes tid siden.

Den følelsen jeg opplevde ved å injisere amfetamin i starten var min definisjon av himmelen. Jeg hadde aldri følt meg så lykkelig før, og ett slikt velbehag - momentant. Også slippe den stygge smaken da ved nasalt bruk!


Ved å sette ett skudd amfetamin nå sannsynliggjør du i større grad at du ikke vil kunne klare det. Dersom du er så innstilt på å være rusfri, hvorfor vil du gå all-in og minke sannsynligheten for å leve slik du vil?