View Single Post
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Nei, dessverre, det er synd dette ikke forskes på. Har lest flere rapporter om 6-12 mnd mikrodosering uten noen spesielle negative effekter.

5mnd

7mnd

Jeg føler ikke mikrodosering bør bli til en livsstil, men at du mikrodoserer etter behov. Personlig mikrodoserer jeg stort sett bare under spesielle anledninger. Jeg har oppfattelsen av at alt har en pris, og for å være på den sikre siden tenker jeg dette om mikrodosering også. Vi har ingen rapporter på flere år med mikrodosering, selv om jeg har hørt Hoffman visstnok mikrodoserte til sin død, og han ble jo rimelig gammal

Ville nok heller fulgt Bearass sitt råd og mikrodosert sopp om du er ung.
Vis hele sitatet...
Ingen spesielt negative effekter?
"for a period of 2-3 weeks I was highly fatigued so decided give microdosing a break. To which my fatigue reduced"

"It amplifies your mood. Now this can be good if you are happy but it can also swing the other way and accentuate a bad mood on your off days and make you quite irritable and short tempered with people and quite depressed about the world. This does not happen often but can happen occasionally."

"Sleep can be reduced as many times my mind has still been racing and unable to settle. Even at such a low dose I find I cannot sleep for about 12-13 hours after microdosing. So I have to dose early in the morning."

" Surely it is possible to become addicted to that state of mind that it induces."

Og hvordan kan du bruke to erfaringer fra reddit som kilde?