View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Round Vis innlegg
Ja det blir jo en form for overvåking. Er det dog ikke mulig å se det som at målet helliger midlet? I mine øyne blir det ikke det samme å sammenligne DLD og Jodel. Er du imot alle former for overvåkning uansett? Såvidt jeg vet støtter du at freak.no selv gir ut IP adresser i kriminalsaker? Blir det feil å sammenligne de? Skjønner at det forskjell mellom kriminalitet og mobbing, men i mitt hodet er vell egentlig de to sakene litt av samme karakter?
Vis hele sitatet...
Nei, målet helgjer ikkje middelet. Spesielt ikkje når du ikkje oppnår målet, som er å fjerne mobbing. Maksimalt flytter du det til ein annan arena.

Eg ser ikkje prinsippskilnaden mellom DLD og tiltaket OP foreslår, utover at DLD er mindre inngripande, ettersom det har som mål å lagre metadata, medan OP har som mål å lagre data.

Freak deler, som alle andre aktører, ut informasjonen dei sit på som følgje av ei gyldig utleveringsbegjæring. Det er eit par viktige detaljer å få med i så måte:
1: freak utleverer kun det dei har, og det vert ikkje loggførst ekstra informasjon for å gjere politiet sitt arbeid lettare.
2: alternativet til å utlevere er at politiet henter - og mao. tar freak.no offline.
3: freak forsøker ikkje å identifisere deg om du nyttar 10minutemail og tor. OP foreslår eit tiltak som aktivt forsøker å identifisere deg.
4: Innhentinga av informasjon vil i ei etterforsking skje etter rettskjennelse, ogxetter at handlinga er utført. OP foreslår preventiv overvaking. Det er ein litt annan sko enn å samle informasjon i etterkant.