View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Ofte hatt sprøyter med blod liggende på radiator over natten for å våkne opp til smell.

Viss det ikke var blod i sprøyten er det jo safe. Men om det var blod i den er det ikke så bra.

Er det bakterier er i den vil man som regel reagerer med en gang og få masse porblmer med kroppstemperatur osv.

Får hun en infeksjon vil dette vise seg ila et par dager. Da er lurt å måle crp i kroppen. Fikk en gang en infeksjon pga dårlig vann i en injgeksjon og sa hadde jeg så høyt crp nivå i blodet at legevakten hastet meg inn mef ambulanse for å få ut bakteriene i kroppen min og mente det var livstruende. Jeg hadde da store sår og smerter i armene. Huden flasser av og var hoven fra håndflaten opp Helene underarmen på begge sider.

Og btw en sprøyte du har tatt på i en klipsplse er langt fra sterilt. Jeg ville kallet det for nogenlunde reint. Men renser du sprøyten og posen i sprit og tørker den i et beskyttet miljø imhvor ikke vanlig luft kommer til kan vi begynne å kalle det for sterilt
Sist endret av PapaMarathon; 10. februar 2019 kl. 14:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.