View Single Post
Jeg har aldri blitt noe særlig kåt av rusmidler, hos meg er det faktisk helt omvendt - feks. ved alkohol inntak så blir jeg skikkelig a-seksuell :P Det jeg mener med a-seksuell er at jeg mister alle følelser for kåthet, jeg har bare ikke lyst på sex, det frister ikke i det hele tatt. Men jeg kan godt få øye på ei søt jente som jeg kunne tenkt meg å bli kjent med, men det føles mer som om jeg blir kun kåt i hodet, men ikke der nede liksom. Weird greier... men, man kan da si at jeg er til å stole på når jeg er ute å drikker, kommer ikke på tale at jeg kunne vært utro eller noe.

Husker en episode fra magaluf der alle mine venner inkl. meg gikk inn på en strippe klubb, vi var alle fulle. De ble jo lurt trill rundt av stripperne med en gang de kom in, de var sikkert så kåte at de gikk med på alt - selv om det kostet MYE penger. Jeg derimot, koste med ved baren og snakket med de stripperne som satt der, de prøvde å få meg til å bli med på sånn lap dance osv, men siden jeg blir mindre kåt av å drikke, så takket jeg fint nei :P Sparte penger på det gitt!