View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg ville gjerne skrive anonymt.

Rett på sak: Hadde du vært åpen for å date noen med bipolar lidelse? Jeg har bipolar 2 og bruker lamictal. Jeg har hørt rykter om at mange, spesielt kvinner ikke er interessert i å date en mann som har en psykisk lidelse. Flere kvinner utrykker at de får så mange henvendelser at de bare går til neste hvis det er noe feil med mannen.

Det er jo egentlig forståelig, så klandrer de på ingen måte. Men det er jo kjedelig selvfølgelig.

Spørsmålet mitt er egentlig: Når burde man fortelle noen at man er bipolar? Den egoistiske delen av meg vil holde det hemmelig helt til man er i et forhold, fordi da skal det mer til for å vrake personen, men det er kanskje ikke helt etisk riktig. Det er kanskje noe de burde ha krav på å vite før man satser på et forhold.

Hva tenkere dere, freaks? Når forteller man det?
Vis hele sitatet...
Om tinder er din markedsplass så stemmer nok det. Nå er kanskje jeg litt gammeldags men de gangene jeg har vært innom sjekkeapper opp gjennom årene så går de fleste damene igjen, år etter år.
Det er de samme som henger der hver gang med enkelte unntak.
Majoriteten er der egentlig kun for bekreftelse (om det er ubevisst skal jeg ikke argumentere mot)

Selv om mange klarer å finne seg en partner via slike apper så vil jeg allikevel påstå at det er blant de dårligste stedene å lete etter fast følge, spesielt om du har en skavank eller to. Om du skal drive med nettdating så gå hvertfall på steder hvor du må betale for å være medlem.