View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stillegardin Vis innlegg
Det er bare det at jeg opplever alt for lite "oppsig" enn "nedsig". Føler heller ikke at helgene er negative og for å drikke bort problemer (Selvom jeg har vært der tidligere). Det jeg tenker på er bare: "Det skader jo ikke å prøve en lav dose eller mikrodose som sjeldent har noen påvirkning på psyken.



Det er egt det motsatte. Har for lite å gjøre på dagene. Har ingenting å bry meg med og som verdsetter tiden min unntatt trening og jobb.

Men det er heller ikke snakk om noen stor dose. 50ug eller mindre har jeg aldri hørt har skadet noen før..



Det er ikke bare for problemløsning. Syre har en stund vekket oppmerksomheten grunnet at det er et ganske sikkert stoff og ta med tanke på bivirkninger og avhengighet.



Ja ser den, men greia er at slik jeg føler det, så er det altfor lite positive ting som skjer i forhold til det negative.

Men la oss si at jeg kommer til å ta syre uansett. Hva er en "safe" dose å ta? 50ug eller mindre?
Vis hele sitatet...
Mente ikke at du bruker helgene til å drikke bort problemene, men helgefylla fucker med serotoninen så ukedagene blir mere flate. Mange får svingende depressive symptomer pga det som ses som et normalt ungdomsliv med helgefylla i dag.

Du sier at du har ingenting å gjøre på dagene og det er her jeg mener du bør finne deg venner å gjøre givende og oppbyggelige ting med, eller gjøre ting aleine så du ikke bare går i samma mønsteret.

For lite positive ting som skjer i forhold til det negative,sier du, men man kan ikke regne med at ting bare skal skje av seg selv. Man må ta initiativ til å gjøre positive ting.

Skjønner at Lsd har vekket nysgjerrigheten og fascinasjonen din, det er ekstra spennende å lese om når man er ung og søkende, men du burde ikke la deg lokke. Det kan potensielt ødelegge hele fremtiden og psyken din. Jeg har flere kompiser som kom ut av LSD tripp og fortsatt tror de er trollmenn, Jesus eller flyvende elefanter.

Men jeg skal også være så ærlig å si at jeg tok Lsd første gang når jeg var 18-19, fortsatt for ungt. Hadde en veldig erfaren trippsitter og fikk en middels men kontrollert dose. Jeg var veldig deprimert på det tidspunktet og følte meg mye lettere i sjela i noen måneder etterpå men det løste ingenting sånn i lengden. Og om du hadde fått en positiv afterglow av det så endrer jo ikke det livet ditt når problemet i livet ditt er at du ikke har noe å gjøre på dagene, lever i en rutine du syns er kjedelig og syns at for lite positive ting skjer. En Lsd tripp endrer ikke slike utenforstående faktorer, men kan påvirke de indre faktorene i en liten grad. Slett ikke nok til å se det som noe kur eller behandling.