View Single Post
Sitat av moret Vis innlegg
Nei, LSD er ingen mirakel-kur som gir livsgnist. Det må du fikse helt på egenhånd, uten å bruke rusmidler som en krykke.
Vis hele sitatet...
Spesielt ikke for en 16-åring. Ikke bare med tanke på generelle bivirkninger og plager som kan være skadelige for unge individer men også på grunn av at den nyutforskende tenkingen, budd av inngrodde vaner O.L ligger naturlig i en 16 år gammel hjerne. Når man er 16 år så driver personligeten man skal få seg å bygges opp og LSD vil rive alt ned igjen så man får startet på scratch, og det gir gjerne identitetsproblemer og alle mulige utfordringer senere i livet. Det er da bedre å vente til du har utformet en rigid personlighet med rigide tanker og meninger og så prøve lsd og muligens oppdage nye vinkler av ting. LSD er absolutt ikke noe man bør drive å tukle med mens disse fundamentale tankene og meningene som gjør ''deg'' til ''deg'' er under konstruksjon.

Til ts: jeg har hatt et miljø rundt meg fra jeg var veldig ung som har vært på den utforskende fronten, og jeg snakker ut ifra livsvisdom og flere helt ekte hendelser.
Sist endret av Relevant; 16. september 2020 kl. 15:30.