View Single Post
Jeg har fått noen kritiske svar her og folk sier det ene og det andre, jeg orket ikke å lese det ferdig engang. Dette forumet var et greit tidsfordriv så lenge det varte. Kom stort sett bare her når jeg var på speeden likevel, og har andre ting å finne på enn å lese negative kommentarer etter jeg svarte på spørsmål med den erfaringen og kunnskapen jeg har. Jeg er sikkert bra sær, og i manges øyne veldig narkoman, kanskje for narkoman for rusforumet..... Noe som høres litt rart ut når jeg sier det=)

Jeg sier takk for meg nå, jeg er ikke klar for mer slike kommentarer som jeg fikk her nå på en tråd jeg leste svarene på, forsto av det jeg leste at det ikke var den eneste tråden jeg hadde fått kjipe svar. Sikkert velment av noen av dere, men det svei likevel. Har prøvd å hjelpe litt der jeg kan, men er vel for ekstrem til å være her. Jeg har akkurat sluttet med sobril resepten min av egen vilje, og sliter litt, prøver å gjøre noe forandring til det bedre, og tror ikke sobril har noe for seg lenger etter 18år på det eller valium. Nå er det ingen sjans for at jeg gidder å komme tilbake her hvertfall, gidder ikke å bli sett ned på av halve forumet og så liksom fortsette å være her.

Takk til de som sendte meg hyggelige PMer og var hyggelig ellers, jeg kommer ikke til å lese svarene på denne posten, som sikkert blir slettet likevel. Så ikke bruk tid på å skrive et velment eller vondt ment svar, det kommer aldri frem til meg likevel.

Tenker jeg skal finne meg en annen måte å få tiden til å fly på speeden. Jeg måtte ta meg en 50mg quetiapin depot og 600mg neurontin etter å lese de svarene for å vøre ærlig, kall meg gjerne svak, men jeg leste nok til at det blir en kjip morgen for meg. Har ikke fått i meg metadonen enda, må ta den under tilsyn kl sju hver annen tirsdag. En halvtime igjen. Faen så godt det skal bli å få den flasken med statens gift helt ned i halsen nå, i dag trenger jeg det mer en ellers.....

Beklager for min ekstreme stil skapte problemer, jeg liker å ruse meg skikkelig om jeg først skal ruse meg. Og så sier jeg alltid sannheten, uten å skjule noe, det er pga min autisme regner jeg med, og jeg syns det har gitt meg mer positivt enn negativt i livet, greit for folk å vite de får et ærlig svar. Kanskje jeg burde lære meg å lyve litt, for å skjule mine dårlige sider? Hva vet jeg.

Snakkes ikke, men ja, takk for meg og hade bra......