View Single Post
Kronisk irritert
mr.roundtree's Avatar
Sitat av havhe00 Vis innlegg
Synes at Norge har gått alt for lagt når det gjelder dette viruset.

Personlig er jeg ikke redd for å dø av viruset, og kommer aldri til å bli det.

Selvfølgelig er det noen som kommer til å dø av dette, hovedsaklig gamle folk som kunne levd 2-3 år ekstra.

Men ikke misforstå meg her, jeg ønsker selvfølgelig IKKE at noen skal dø av viruset. Men det er faktisk flere tusen som dør av vanlig influensa årlig, dette er realiteten!

Med tanke på konsekvensene av å stenge hele samfunnet mener jeg at det hadde vært mye bedre å bare la viruset gå sin gang og bli ferdig med det.

Det som virkelig bekymrer meg personlig nå er om jeg i det hele tatt kan jobbe i sommer nå. Dette er jeg helt avhengig av for å kunne klare meg økonomisk når jeg skal begynne å studere til høsten.

Dette var bare mine bekymringer. Hva kommer til å skje med Norge da? Vil tro at mange bedrifter kommer til å gå konkurs, og staten Norge kommer til å tape mye penger.

Ville bare få frem den andre siden av denne saken.
Vis hele sitatet...
Egoist. Dette gjelder hele verden og alle mennesker, ikke bare deg og ditt hjørne av kloden. Jeg driter i at du ikke har sommerjobb, vil heller at min eldre nabo skal få ett par sommere til her på kloden enn at du skal få nyte luksusen det er å få en utdannelse.