View Single Post
Pipestilk
Trådstarter
646
Takk for mange gode inspill til nå. Med tanke på kreativitet som tegning, maling, laging av musikk og fantasere seg inn i en potensiell fremtids buisniess så var cannabis utvilsomt det beste for min del...Men man mistet fort strukturen og hoppet fra det ene til det andre. Men om speed i det store og hele kun øker utholdenheten til flertallet her inne og ikke lærevne med mulighet for å se ting fra flere perspektiv er det sikkert bortkastet.

Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Kan jo ta et skudd tidlig på morningen sammen med kaffen og sette i gang skrive prosessen. Effekten går over etter par timer. Pass på at du ikke blir sittende å runke hele tia og kjøp glidemiddel før du gjør noe annet. Plutselig har det gått 48 timer og pikken din har brannsår
Vis hele sitatet...
Hahahahaha.....Nå ville jeg ikke våget og sette skudd, selv om en stmme i hodet ledet av 40 års krisen sier "gjør det, gjør det...Men kjenner til flere som blir sittende og runke i flere døgn...Jeg har alltid fått store erreksjonsproblemer av cola og speed, uten det store hellet med "når den først står, så står den resten av kvellden".
Sist endret av pipestilk; 9. februar 2020 kl. 23:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.