View Single Post
Største problemet med utlendinger er at de som gjør faenskap er de som kommer frem i media mens resten sitter hjemme og er stille. Vi i Norge er litt mindre politisk korrekte og sier at det er et utlending som gjør faenskap i motsetning til i Sverige der de aldri har et problem med utlendinger men de har "ungdomsproblemer".

Jeg personlig har ingenting imot utlendinger og ser på alle som like ved et første møte men jeg ser fort hvem man skal spare på og hvem man ikke trenger å ha mer kontakt med enn nødvendig. Jeg har for øyeblikket ingen utenlandske venner, ikke fordi jeg er rasist men jeg har vokst opp i et miljø som var ganske så preget av utenlandske kulturer.

Pøblene på skolen var utenlanske, de som gjorde hærverk på skolen var utenlandske, osv osv..

Jeg tror nok at grunnen til at det er såpass "få" som blir godtatt inn i det "Norske" samfunn er fordi det er ikke nok av dere som står frem og sier "SE HER! JEG ER IKKE SOM DEM!". Det eneste vi ser er de som gjør ulovlige ting: "Mann stukket ned i Oslo, gjerningsmannen er en mann i 30-årene med utenlandsk opprinnelse ".

Media elsker de sakene der, det er nok ingen andre typer nyhets artikler som har så mange lesere som hat-kriminalitet og generelt saker der innvandrere er innblandet. Så jeg tror nok at mye av ansvaret her ligger hos media og ikke hos den enkelte personen. Selv om du ikke tenker over det så blir du daglig preget av både TV, radio og aviser.