View Single Post
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av liverpoolfc Vis innlegg
Det norge gjør feil er og sleppe inn utlendingene fra start av før vi har fått orden og intergrert alle de som er her i fra før av, har dem ikke noe identitetsbevis , nei greit send dem på samme fly hjem igjen! De må jo ha hatt et pass for og kommet på flyet i andre enden!
Vis hele sitatet...
Først av alt vil jeg berømme deg for fantastiske norskferdigheter. Man kan knapt tro du er fra Norge! Dernest vil jeg spørre deg om du har noen som helst kjennskap til hvordan det er å være forfulgt i sitt eget land og traske opp til de lokale myndighetene for å be om identifikasjonspapirer. Nei? Jaja. Våre internasjonale forpliktelser kan vi sikkert bare drite i, så la oss slenge ut alle og bry oss om den "enorme" folkemengden vi har her til lands fra før. Ach, nei, det finnes heldigvis folk på den begge sider av Gardermoen som gjør jobben sin.

Jeg syntes ikke det er særlig kult jeg at du ikke kan gå gjennom din egen hovedstad og føle deg trygg fordi det er snart ikke flere hvite igjen der!
Vis hele sitatet...
Snakker du om deg selv nå? I så fall vet jeg ikke om jeg skal anbefale en klem, solarium, flytting, selvforsvarskurs eller lobotomi. Send meg en PM hvis du trenger hjelp. Jeg kjenner meg særs trygg, både under homoparaden, alene, med andre, barbeint eller grisefull i Oslo by og jeg har da en del venner her som kan si seg enige.