View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Greker Vis innlegg
Mange utlendinger kommer til Norge for å leve et bedre liv og det synes jeg de skal få lov til. Men da skal de følge det norske systemet og ikke gjøre om.
Feks, da muslimer vil ha mer pauser i løpet av en arbeisdag for å be med eller uten lønn synes jeg er mega tåpelig.
Vis hele sitatet...
Det norske systemet er jo at du har rett på fem minutter pause per time, samt lunchpause. Utover det er det ei sak mellom deg og arbeidsgiver. Vil arbeidsgiver gi deg meir pauser står dei fritt til det.

Og for å fortsette argumentasjonen din så bør vi vel forby røyking for arbeidstakarar også, ettersom dei tek mange pauser for å røyke gjennom dagen, og gjennomsnittleg har høgare sjukefråver enn ikkje-røykarar?
Sitat av Greker Vis innlegg
Utlendinger som rett å slett er skikkelige drittsekker og gjør hærverk/slåss osv unner jeg ingen ting annet enn en flybillett vekk.
Vis hele sitatet...
i motsetning til andre kriminelle kanskje...?
Sitat av Greker Vis innlegg
Synes det blir feil å stille med 11 svarte på landslaget i fotball som spiller for Norge. (poenget er utlendinger, kan også være 11 gule :P)
Vis hele sitatet...
Har det vore et spesielt stort problem til no...? Eller er det ein tenkt situasjon du ikkje vil sjå? Buhu i så fall.