View Single Post
Det var kanskje og sette ting litt på spissen men det var mye sant i det
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Kanskje du burde la være å gå til dem ? hvor gammel er du a , tipper du får bråk på skolen fordi det er en pakkisgjeng som leker " gærn " som det kalles.

Ellers så er jeg selv ikke etnisk norsk og kan konkludere med at det er fuckings utrolig hvor mange utlendinger/innvandrere som oppfører seg som om de eier f.eks oslo her jeg bor. Irriterer driten ut av meg. Det verste er at mange av mine veninner som er norske har en pakistaner som kjæreste. Hvorfor er det sånn ? Vel, jeg tror at de pakistanere ikke liker like mye burka og hijab chick til kjæreste. Det jeg derimot tror at islam står bak all faenskapet, alle de jævla moskerer i oslo som ødelegger hele idyllen av norge og de 1000 vis av kebasjappene og matbutikkene osv osv. I dont like it ! Eneste jeg venter på er at en jævla psyko terrorist kommer og sprenger seg sjøl for ett eller annet syk grunn om at han får 72 jomfruer å knulle i himmelen. Lolz ?

Men det finnes folk som har en jævlig god grunn og bo her i norge, og de som kommer hit med falske papirer, fødselsattester etc etc . Fordi norge er så på tryne at de ser om personen er under 18 år og dermed så skal de være mindre strenge enn om at personen hadde vært myndig. Fleste utlendinger kommer hit uten en shit, og lyger på alderen, grunnen osv. men nok om det, men at Norge har en jævla terrorist i norge og at de beskytter han er faen meg helt utrolig. Krekar burde blitt henretta offentlig på oslo s forann drøssevis av mennesker, en venn av osama bin laden liksom :P. Men faen nok om det nå, har hvertfall fått ut litt av min frustrasjon rundt saken. Jeg har absolutt ingenting i mot noen folkeslag, men når folk begynner å tro at dem er i hjemmelandet sitt osv osv så har jeg null respekt for dem. Vi er i norge, lær og lev. Jobb i ukedagene og fest i helga, ikke lev på trygd og ikke vær kriminell
Vis hele sitatet...