View Single Post
Wow... Ehm, hva med å si hei? Ikke ment som kødd, men helt seriøst. Skjønner godt at du er forbanna, så mange idioter og rauhull det finnes blandt nordmenn. MEN det er ikke nødvendig å skrive "dere" som i hele Norges nordmenn, det er så utrolig frustrerende! Selvfølgelig smiler jeg til mennesker jeg møter og passerer, uten tanke på om de er norske eller ikke! En kan ikke lengre bare anta at noen er utenlandske, så mange ulike kulturarver som Norge har i dag, og det er bra! Det er som å ligge i en bolle med Skittles! <3 Alle er forskjellige, jeg synes det er både herlig og fantastisk!

Nå er det selvfølgelig sånn i Norge, spesielt i småkommuner, at det finnes rasistiske dumskaller forkledd som både som politi og andre "viktige" mennesker. Havner to norske gutter i slosskamp, får vi "to gutter i slosskamp". Havner en norsk gutt i slosskamp med en f.eks. palestinsk gutt, uavhengig av hvem som startet, så får vi "palestiner og gutt i slosskamp"(noe lignende den siste stod faktisk i Agder en eller annen gang). Slik er helt idiotisk.

Men hva kan man si? Det eneste en kan gjøre er vel egentlig å vente. Suger temmelig. Hvis folk har bestemt seg for å ikke like deg, må du ombestemme dem! Eller drite i dem! Det har jo også noe å gjøre med hvor sosial man er, men det sier vell seg selv.

Selv synes jeg det er nok med et "hei". Er litt sjenert av meg, så liker når andre tar det første skrittet. Et PS! til DonTomaso; kjente meg veldig igjen med hele den der integrert-greia xD