View Single Post
Sitat av zevz Vis innlegg
Men, på en annen side, med unntak av de 3 så har jeg BARE DÅRLIGE ERFARINGER.
Har blitt ranet av utlendinger 2 ganger og nesten blitt ranet en gang.
Vis hele sitatet...
Du har altså foruten om de 3 møtt utlendinger 3 andre ganger? Sorry men jeg tror ikke du møter mange nok folk da til å kunne ha gjort opp en fornuftig formening om utlendinger. Jeg synes ikke utlendinger som helhet bør stigmatiseres bare fordi du har fått dårlig kjennskap til dem ved 3 anledninger. Det er tross alt flere hundretusen vi snakker om.

Sitat av zevz Vis innlegg
Tror jeg leste at det er flere fargede i fengsel enn nordmenn, hvilket land lever vi i?
Vis hele sitatet...
Nå hoppet du over til noe annet. Du begynte å snakke om utlendinger men nå snakker du om fargede. En farget person kan fint være nordmann. Og nei det du tror du har lest stemmer overhodet ikke. De fleste i norske fengsel er (hvite) nordmenn. Mener du også å si at fargede er enda verre enn f.eks. noen fra øst-europa?

Sitat av zevz Vis innlegg
Typisk innvandrer:
Jeg henter gjengen min for å ta deg
Jeg henter familien min for å ta deg
Du så på dama mi, du skal dø.
Du har mere penger enn meg, det liker jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Dette er ikke en korrekt summering av den "typiske" innvandrer. De aller fleste innvandrere er overhodet ikke slik og har ikke den typen problemstillinger som gjør at disse eksemplene kommer inn. Prøv å få oversikt over alle istedet for å dømme alle pga de veldig få møtene du har hatt.
Sist endret av Kinseek; 31. juli 2010 kl. 21:14.