View Single Post
Bombasa: sånn skulle det vært overalt, synd det ikke er sånn i norge!

Ang innlegget til trådstarter så kjenner jeg meg litt igjen, men det er for det jeg drar alle under samme kam, det er fort gjort og ikke så rart når jeg har for det meste dårlig erfaring med utlendinger, har to venner som er fra tyrkia og de er hyggelige og det er en på institusjonen jeg er på som er hyggelig, kan ikke se for meg at disse skal lage bråk.

Men, på en annen side, med unntak av de 3 så har jeg BARE DÅRLIGE ERFARINGER.
Har blitt ranet av utlendinger 2 ganger og nesten blitt ranet en gang.
pluss at jeg har hørt utallige historier fra venner om at de har blitt banket uten grund osv osv

Det jeg egentlig prøver å si er at grunnen til at jeg drar alle under en kam er for det at jeg har mest negative intrykk en positive.
Tror jeg leste at det er flere fargede i fengsel enn nordmenn, hvilket land lever vi i?

Har tenkt på dette med rasisme flere ganger og tror faktisk at det er slik det er pga kulturforskjeller og forskjellig mentalitet mellom nordmenn og feks pakkistanerer som ikke funker sammen.

Typisk innvandrer: Nordmann:
Jeg henter gjengen min for å ta deg Gjør det du, vis oss hvor feig du er
Jeg henter familien min for å ta deg Familien min er ikke voldelig.
Du så på dama mi, du skal dø. Hun var fin, heldig gutt
Du har mere penger enn meg, det liker jeg ikke. Jeg hjelper deg med å få et bedre liv
Sist endret av Awareness; 31. juli 2010 kl. 19:20. Grunn: Beklager rotete innlegg