View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du akkurat begynt og er nede på 0,25 til 0,50 mg Xanor pr dag allerede? Uansett hvor lenge du har jobbet med benzo-nedtrappingen er det sjukt bra jobba i min bok! Grattis!

Jeg har mye erfaring med benzo-stopp og nedtrapping.
Det er ikke uten grunn at mange som har hatt avhengighetsproblemer til div rusmidler, synes benzo er verst å gå av.

Lyd, lys og dårlig matlyst var aldri de store abstninensproblemene hos meg på nedtrapping på benzo, men hadde de problemene på nedtrapping på opioider/opiater.
Er du glad i å utrene/klarer du å tvinge deg selv til å trene/får du til å trene selv om du hater det/klarer du å trene regelmessig?

Jeg skriver det på denne måten fordi fysisk aktivitet, med en viss intensitet, virker til å være noe av det vanskeligste fornuftige aktiviteten vi mennesker tydeligvis står overfor. Alle snakker om m det, ingen gjør det.
Jeg skriver det også om det fordi det er det eneste rådet jeg kan gi deg som tar bort abstinenser i den fasen du er i. Man kan selvfølgelig ikke trene bort abstinenser fra 10 bikkjebein og 80 mg diazepam, men på slutten av nedtrappingen er min erfaring at det hjelper voldsomt på formen.
Dessuten, kanskje du får deg en ny hobby på kjøpet som hindrer deg i å sitte apatisk i sofaen å knaske tabletter?
Hilsen en som går av benzo(igjen) akkurat nå. Er
på 5 mg Xanor pr dag, prøver febrilsk å få tak i diazepam for å konvertere til noe mildere, men synes det er vanskelig å få tak i regelmessig.
Lykke til!