View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
https://www.politico.com/amp/news/20...pproval-522785

Deler bare linken til bruisepristine og spør dere som støtter demokratene enten fordi dere mislikte Trump eller av andre og bedre grunner om dette vil være en fordel eller ulempe ved neste valg?
Uansett om Biden er eller ikke er kognitivt svekket, tror dere at det vil være positivt for demokratene i neste valgkamp om folk virkelig tror, uansett på hvilket grunnlag, at Biden ikke er "mentally fit"?

Da spør jeg også: vil det se best ut for demokratene om de later som ingenting eller om de aktivt går ut og viser at påstandene om demens osv. er grunnløse eller tar andre grep dersom han faktisk skulle hatt problemer?

Dette er like mye et spørsmål om hvordan ting ser ut og virker som hvordan ting faktisk er.



Vet ikke helt hva jeg skal si til dette..

"Pappaen min er mye bedre enn bestefar, for pappa bare slår meg. Bestefar sparket også!"
Vis hele sitatet...

Selvfølgelig ser det uheldig ut for demokratene. Det er på en måte poenget med en svertekampanje. Det av det Demokratene faktisk er skyld i selv (at de velger en olding) burde de selvfølgelig kunne tenkt på, om ikke annet fordi mental uegnethet var et høyaktuelt tema allerede.

Når det er sagt: lite av dette har faktisk med Bidens helse å gjøre. Det er totalt innlysende at det er et påskudd til å spre dritt om en politisk fiende. Om ikke dette, er det nærliggende å anta at republikanerne hadde funnet på noe annet i stedet.
Sist endret av robhol; 19. november 2021 kl. 15:00.