View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av stepry Vis innlegg
Vennligst refererer til hvor jeg har påstått noe annet. Jeg har aldri hevded at han er dement, jeg har vært helt åpen om at dette har vært hypotetisk hele veien.
Vis hele sitatet...
"Jeg tror den som benekter denne påstanden er i fornektelse selv. Jeg tror helt ærlig at de aller fleste kan innrømme for seg selv at han definitivt ikke er egnet som president, men polariseringen som utspilte seg med Trump som motstander gjorde at vi dessverre endte opp her." - Deg, 2021

Sitat av stepry Vis innlegg
Det som jeg synes var oppsiktsvekkende her, var hvor lett dere avdeide alle bekymringsmeldingene om hans mentale helse utelukkende på grunn av Trump.
Vis hele sitatet...
Stråmann. Det ble ganske enkelt nevnt at datagrunnlaget er dårlig og at de har interessekonflikter. Det ble spesifikt invitert til å komme med informasjon som faktisk tilsier at Biden er senil. Det er ikke avfeiende å be noen om å underbygge en påstand.

Sitat av stepry Vis innlegg
Det som gjør dette så utrolig frustrerende, er at jeg avskyr Trump, men utelukkende basert på at jeg ikke avfeier alt som kommer fra høyresiden - så putter du meg i en bås (som ingen rasjonelle mennesker ønsker å være i). Når jeg, som absolutt ikke lener mot høyresiden, blir anklaget for å være en Trump-supporter - da er det noe alvorlig galt! Dette er en bås som ingen rasjonelle mennesker ønsker å bli kategorisert i, så du kan prøve å reflektere litt over konsekvensene av at alle de som er politisk nyanserte blir anklaget for å være høyreekstreme.

Jeg kan bare svare for meg selv, men min forakt mot høyresiden er nå også mot venstresiden - begge siders majoritet virker å ha blitt ekstreme.

Dette er nøyaktig det jeg har prøvd å poengtere fra starten av i denne tråden; Du beviser hvor polarisert du selv er når du anklager enhver person med "negative spekulasjoner" mot venstresiden for å være Trump-supportere.

Jeg fatter ikke at dere ikke ser at vi trenger mer nyanser?!
Vis hele sitatet...
"Dette er akkurat det jeg mente ved at folk er villige til både å akseptere og faktisk forsvare konsekvensene som har utspilt seg, kun for å vinne over den andre siden." - Også deg, 2021

Det første du gjør er å anta at jeg er polarisert, bare fordi jeg vil se litt mer enn Youtube før jeg kjøper at en person er senil.

Hvis diskusjonen hadde vært "er Ola Nordmann senil" og Ola akkurat hadde vært utsatt for en svertekampanje som maler ham som senil, hadde jeg diskutert på nøyaktig samme måte som jeg har gjort - så hvor polarisert er jeg egentlig her?

Det nærmeste jeg har kommet å kalle deg Trump-fan (eller noe annet) er å påpeke at du argumenterer som en. Og... det gjør du jo konsekvent, denne offerrollen er ekstremt karakteristisk. Kommentarene om Trump-fans generelt i tråden er både begrunnede og relevante, og morsomt nok ikke koblet til deg utover at du ser ut til å føle deg truffet.

Alt du har møtt er nokså fornuftige innvendinger mot synspunktene og argumentene dine - ispedd litt sarkasme på det verste.

Det nærmeste noen har kommet å være direkte usaklig her er en av dine egne poster, så jeg foreslår at du slutter å skape deg.
Sist endret av robhol; 17. november 2021 kl. 18:50.