View Single Post
Sitat av robhol Vis innlegg
Ja, jeg mener at Biden-situasjonen ikke er alt for bekymringsverdig - særlig rett etter en mye mer uforutsigbar, kaotisk, dårlig fungerende presidentperiode.
Vis hele sitatet...
Er situasjonen litt bekymringsverdig, da?


Sitat av robhol Vis innlegg
Hele "problemet" er hypotetisk.
Vis hele sitatet...
Vennligst refererer til hvor jeg har påstått noe annet. Jeg har aldri hevded at han er dement, jeg har vært helt åpen om at dette har vært hypotetisk hele veien. Det som jeg synes var oppsiktsvekkende her, var hvor lett dere avdeide alle bekymringsmeldingene om hans mentale helse utelukkende på grunn av Trump. Ja, dette er hypotetisk - men med tanke på alle påstander og videoer som flyter rundt så det da vel for svarte noe som bør kunne diskuteres?!


Sitat av robhol Vis innlegg
Det Trump-supporterne ikke har gjort er å vise noe konkret data som støtter sitt synspunkt, eller noen vilje til å diskutere noe som helst på en ordnet måte. Retorikken er faktisk klassisk trumpsk usubstansiert drittslenging, av folk som helt innlysende ikke har redelige hensikter. (Hvis man tilfeldigvis er Trump-fan/apologist, i skapet, fåreklær eller ellers, ser man det nok ikke på denne måten, men sånn kan det gå.)
Vis hele sitatet...
Det som gjør dette så utrolig frustrerende, er at jeg avskyr Trump, men utelukkende basert på at jeg ikke avfeier alt som kommer fra høyresiden - så putter du meg i en bås (som ingen rasjonelle mennesker ønsker å være i). Når jeg, som absolutt ikke lener mot høyresiden, blir anklaget for å være en Trump-supporter - da er det noe alvorlig galt! Dette er en bås som ingen rasjonelle mennesker ønsker å bli kategorisert i, så du kan prøve å reflektere litt over konsekvensene av at alle de som er politisk nyanserte blir anklaget for å være høyreekstreme. Jeg kan bare svare for meg selv, men min forakt mot høyresiden er nå også mot venstresiden - begge siders majoritet virker å ha blitt ekstreme.

Dette er nøyaktig det jeg har prøvd å poengtere fra starten av i denne tråden; Du beviser hvor polarisert du selv er når du anklager enhver person med "negative spekulasjoner" mot venstresiden for å være Trump-supportere.

Jeg fatter ikke at dere ikke ser at vi trenger mer nyanser?!